HTML

esélyek háza

Szijasztok! A blogomnak az "Esélyek Háza" nevet adtam, mert egy jó lehetőségnek, esélynek tartom, hogy kipróbáljam magam abban, amire már régóta vágyom: írhatok! :) Fogadjátok őszintén és nyíltan, és majd meglátjuk, mi lesz belőle! :) Ja és lehet ám reagálni rá (nem csak szóban) !!! :D

Friss topikok

  • Miki egér: Biztos vagyok benne, hogy tudod, pirinyó. Megirhatnád, mi újság veled, kíváncsi vagyok. Szívesen a... (2009.05.12. 15:00) Érzések (2009. március)
  • gendalor: jajjj, de jóóóóóóó! Végre írt valaki! Eszterem, nekem most te adtad meg a reményt! :P Igen, van be... (2008.07.14. 17:23) Munka: pénz - öröm?
  • Krisztinka: It's time to say goodbye... (2008.05.01. 20:33) Búcsú
  • Krisztinka: Rendet csak úgy lehet csinálni, ha előbb feltúrunk mindent... Nos, azt hiszem a feltúrás profi mód... (2008.02.11. 23:26) Lángolás
  • eszter: Csodálatosan szép! :) és őszínte és bátor és világos. Nem kell félned, Ő mindig ott van, akkor is ... (2008.01.24. 10:05) A ködön túl...

Linkblog

Érzések (2009. március)

2009.04.02. 22:33 :: gendalor

 

Érzések. Kavarog. Sok. Fáj. Álmok. Régiek. Színesek...
 
Hangok. Fények. Elvakítanak. Nem látok. Nem baj. Szeretem. Füst. Terjeng. Taps. Mindegy. Ott lenni. Jó. Táncolok. Volt. Enyém. Most nincs. Zene. Álmom. Énekeltem. Volt. Nem úgy akartam. Volt. Jó volt. Maszkok. Lépcső. Színpad. Forog. Őrület.
Akartam. Sosem volt. Álmodtam. Sokat. Nem mertem. Sosem mertem. Rég volt. Vége. Sosem lesz vége. Fáj? Fájt. Megpróbáltam. Hittem. Tudtam. Elhagytam. Miért? Nem tudom. Nem is tudtam. Nem láttam. Egy év. Nincs zene. Kizártam. Nem akartam látni. Miért? Miért? Mert…
Más vagyok. Tanulok. Szeretem. Hivatás. Életem. Lég? Elég. Elég? Ugyanaz vagyok. Kell még? Micsoda? Nem tudom. Zene. Hiányzik. Színpad? Tudni akarom. Tudnom kell! Tánc? Sokat adott. Lélek. Árad.
Most be van zárva. Belém. Bezártam. Sok lakat. Mélyen van. Van… Van. Feszít. Már nem annyira. De kell! Mért nem látod? Lásd! Kérlek! Láss meg! Engem. Mélyen. Igazán. A lelkem. Kavarog. Mély. Árad. Szenved. Szenvedély. Nem hiszed? Van. Sok. Tűz ég. Lángol. Felfal.
Láss! Kérd! Adom. Kérd! Fáj az élet zene nélkül! Nem igaz így. Fél vagyok. Üres. Nem. Üres? Nem. Fél. Fél szív. Fél ember. Magányos? Félig. Fáj. Szétszakad.
 
Hol vagy? Felem. Egész akarok lenni. Bántanak. Szerelem a világ. Enyém hol van? Volt. Szerettem. Régen. Sokáig. Vége. Azt hittem. Három év. Nem láttalak. Felejtettem. Igaz? Nem tudom.
Láttam. Megdermedtem. Hatott. Szerelem? Nem az. Nem lesz. Már soha. Soha? Soha-soha… Vonz. Szerető? Szeretném. Bántottál. Akartalak. Annyira. Nem akartál.
 
És te? Most. Rég te akartál. Én nem. Most akartalak. Te nem. Te is. Tudom. Félsz? Félsz. Vele vagy. Szereted? Szerettelek volna. Mindent odaadtam volna. Az sok. Te is tudod. Sok. Nem így akartam. Tiéd lehetett. Nem kellett. Nem kellettem. Neked sem.
Valami van. Volt. Rezgett. Csütörtök. Átöleltél. Jó volt. Érintések. Baráti. Persze. Több mint barát. Több. Csoda. Szeretlek. Majdnem. Kevesebb, mint szerelem? Több mint barát! Tudni akartam. Megérte volna. Szerettelek volna. Szerettél volna. Volna-volna…
Láttam a szemedben. Ragyogott. Hát nem látod? Nem akarod látni. Könnyebb így. Fájt volna neki is. Nekem fájt. Nem számít. Azt lehet. De szeretsz… Lélek. Ész. Test. Szeretsz. Nem elég. Kocsi. Slusszkulcs. Nincs. Nem akarod megkeresni, nem akarod. Én sem akarom. De igen. Akartam.
Most? Nem tudom. Keresd meg! Nem te vagy az. Keresek. Nem téged. Te vagy. Itt vagy. Elég. Szeretnélek. Vártalak. Ha be akarsz férni az időbeosztásomba… nem akarok.
 
Nem futok többé. Tettem. Sokáig. Megalázó. Fáj. Nem futok többé. Mikor fut valaki utánam? Értem. Mikor találkozik? TE. És én. Együtt… Te akarsz. Tudom. Szeretsz. Én is szeretlek. Hol vagy? Hiányzol. Fáj. Sosem láttalak. Üres. Gyere! Várlak! Rossz egyedül. Nem bírom… Sok. Sok év. Fiatal vagyok, tudom. Kellesz. Gyere!
Fogd a kezem! Hadd mutassam meg! Neki is akartam. Az életem. A világom. Nem kellett. Neked kell! Tudom. Gyere! Fogjam a kezed. Szorosan. Fussunk a mezőn! Csillagok. Nyár. Meleg. Fű. Fekszünk. Együtt. Szép. Víz. Balaton. Szeretlek. Testemmel. Bárhol. Akarsz. Akarlak. Gyere!
Jössz hamar. Itt leszel. Megmutatom. Átadom. Mindent. Várlak. Hiszem. Nehéz. Gyere! Jössz. Ugye? Jössz. Tudom. Itt leszel. Itt vagy. Szívemben. Érezlek. Vágylak. Hiszlek. Szeretlek.

3 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://gendalor.blog.hu/api/trackback/id/tr721042861

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Madarász Levente - AZ ÉSZREVÉTLEN ÚT 2011.01.03. 17:47:48

Vancsó Zoltánnak Megtorpansz hirtelen, a látványtól csordultig ittasan földbe gyökerezik a lábad, megállsz. Gyönyörű ez a két fasor, mögötte, felette a homály, az ágak vékonyodó, erős rajza, fésű kap így fekete, borzas hajba. Hova vezet a közte meg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miki egér 2009.05.08. 18:06:07

Rátaláltam ezekre az írásokra, és elolvasgattam. Purlitzer díjat nem hiszem, hogy kapsz értük, de aranyosak. Megy még a tánc is? És a spanyol? Pusz.

gendalor 2009.05.11. 21:39:54

Jajjj, köszi szépen a hozzászólást! :) Hát, nem is épp a Pulitzerre hajtok, nekem az is elég, ha egy kis örömet adhatok... valakinek... :) egyelőre :) Hmmm... kicsit zavarban vagyok, ki is rejtőzködik itt a Miki egér bőrében??? :D

Miki egér 2009.05.12. 15:00:55

Biztos vagyok benne, hogy tudod, pirinyó. Megirhatnád, mi újság veled, kíváncsi vagyok. Szívesen adnék e-mail címet is, de azt itt más is láthatja.
süti beállítások módosítása